2014. március 30., vasárnap

Hello újra! ♡

Sziasztok!

Újra elindul a blogom! :) Már vagy egy éve nem nyúltam hozzá, eléggé elhanyagoltam szegényt. Mostanában több blogot is nézegettem és megjött a kedvem újra az íráshoz! :)
Egyelőre még nem tudom milyen posztok lesznek, szerintem majd ami jön. :) Pl. köröm, outfit, teszt, ilyesmi!
Most ugye szünetelek a videózással, szóval gondoltam addig újra megpróbálkozom a blogolással, hátha rákapok időközben! :)

Jobb oldalt mindent megtalálsz! A 'Rólam' menüpontban magától értetődően rólam olvashatsz pár sort, illetve képeket is találsz! :) Az 'Ahol még megtalálsz' menüpont alatt pedig különböző elérhetőségek vannak! ;)

A 'Menü'-nél lesznek majd a kategóriák, pl. Outfit, Köröm, stb... :)

Valamint ha lejjebb görgetsz, akkor az 'Írj nekem vagy kérdezz!' menüpontnál tudsz nekem üzenetet írni vagy esetleg kérdéseket feltenni! :)


Legyen szép napotok! :* ❤
Sziasztok! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése