2014. április 2., szerda

MOTD + OOTD ♡

Sziasztok!
A mai posztban a tegnapi sminkemet és outfitemet szeretném megmutatni nektek. :) Igazából úgy volt, hogy még tegnap megtudom írni ezt a bejegyzést, de mire hazaértem elment az internet és csak ma tudták megcsinálni. :/
Szóval ezért kerül fel csak ma. :)




A tegnapi nap a mindennapi sminkemet készítettem el, ami egy egyszerű, de nagyszerű és viszonylag gyorsan elkészíthető smink. Ezért is szeretem annyira. :) Mindenkinek van egy olyan sminkje, amit gyakrabban készít el hétköznaponként és nekem ez a mindennapi sminkem, amit akkor készítek el, ha iskolába megyek vagy csak be kell ugranom a városba és ha nincs kedvem valami nagyon erős, bonyolult sminkkel cicózni. (Persze ennek a sminknek is vannak egyszerűsített verziói, amiket akkor készítek el, ha nincs időm a ,,teljes" verzióra, de azért valahogy szeretnék kinézni.)



Ez a smink alapozóból, korrektorból, púderből, szemöldökceruzából, szemhéjtusból, szempillaspirálból, valamilyen rúzsból, bronzosítóból és olykor még pirosítóból is áll.

A következő termékeket használtam ehhez az egyszerű és üde sminkhez, amely minden évszakban megállja a helyét:

Alapozó: Catrice All Matt plus
Korrektor: Catrice Camouflage Cream
Púder: Rimmel Stay Matte
Szemöldökceruza: essence eyebrow designer 04 Blonde
Fekete szemhéjtus: Manhattan zselés szemhéjtus
Szempillaspirál: Maybelline One by One Satin Black
Bronzosító: e.l.f. Bronzer Glow
Pirosító: Catrice Defining Blush - 050 Apropos Apricot
Rúzs: Lime Crime Geradium

Mindegyik terméket imádom egytől egyig. :) Talán a pirosítót nem, mivel nem vagyok oda a pirosítókért és még csak most barátkozom velük. :D


Közelebbi kép a sminkemről.
Közeli kép a rúzsról. :) Annyira szép ez a szín!

És akkor most jöjjön az outfit! ;)




Tegnap ismét előjött a fekete ,,imádatom", ahogy ez lenni szokott. :) Úgy döntöttem, hogy újra előveszem a fekete-piros kockás szoknyámat amit annyira szeretek!
Egy fekete harisnyát választottam hozzá, mivel szép volt az idő. :) A szürke bakancs szerintem nagyon jól ment hozzá. :) Felül egy egyszerű fekete top volt rajtam és felette egy bőrdzseki, ami hazafele már jól jött, mert addigra kicsit lehűlt a levegő.
Mostanában nem tudok elszakadni az új táskámtól, ezért természetesen őt vittem magammal. :)

Szoknya: Bulgáriában vettem nyaralás során
Harisnya: Auchan
Bakancs: Deichmann
Fekete top: New Yorker
Bőrdzseki: Tally Weijl
Táska: Deichmann

Kiegészítők:

Arany ,,lánc" nyaklánc (Ebay)
Nagy fekete gyűrű (I am)
Arany lánc karkötő (Ebay)
És a táska. :)

Ennyi lenne! ^^ Remélem, hogy tetszett nektek ez a poszt! Írjátok meg a véleményeteket kommentben! :) Majd hamarosan jövök egy újabb NOTD bejegyzéssel! ;)

Legyen szép napotok! :*
Sziasztok!




[A képeken nincs filter, valamint nincs megszerkesztve a szín, kontraszt]

5 megjegyzés:

  1. Ez a rúzs *___* Fantasztikus azt elárulod ,hogy hol lehet beszerezni? :)

    VálaszTörlés
  2. megkérdezhetem milyen hajfestéket használsz? nagyon szép színe van, élénkebb mint eddig volt, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vörös Syoss festéket. :) Igen, eddig ez volt a legélénkebb.

      Törlés