2014. április 4., péntek

Teszt: L'Oréal True Match alapozó ♡

Sziasztok! :)
Most egy teszttel jöttem nektek! A L'Oréal True Match alapozót vettem nagyító alá nektek, mivel nagyon szeretem ezt a terméket és több külföldi beauty gurunak is ez a kedvence a drogériás alapozók közül!



Ezt az alapozót kb. 4000 Ft-ért tudjátok beszerezni a drogériákban. Én akciósan jutottam hozzá 2250Ft-ért. Nekem volt már egy ilyen alapozóm, de nagyon sötét volt nekem, ezért amikor megláttam, hogy akciós, lecsaptam a legvilágosabb Vanille Rose árnyalatra. Sajnos még ez is túl sötét nekem, szóval a színét ne nézzétek majd a képeken. :/

Több rétegben vittem fel különböző ecsetet és szivacsot használva.



Csináltam egy előtte képet még az alapozás előtt, hogy lássátok a bőrhibáimat és hogy mennyire fed az alapozó. :)

Egy rétegben ilyen a fedése:


Az arcom (nektek) bal oldalán az e.l.f. Stipple Brush alapozó ecsetét használtam, jobb oldalon pedig a Beauty blenderemmel vittem fel.
A finishe szerintem nagyon természetes, inkább a matt felé hajlik.

Beauty blender és e.l.f. Stipple Brush
Gondoltam megmutatom milyen ha ecsettel és milyen ha szivaccsal viszitek fel, de különbséget nem tapasztaltam. Pedig a Beauty blender-el sokkal szebb finisht és néha sokkal erősebb fedést szoktam elérni, de ezúttal nem látok különbséget a kettő között.

Itt pedig két rétegben láthatjátok:


Szerintem látni, hogy mennyire erős a fedése és hogy milyen jól építhető!
2 rétegben nyilván nem lesz annyira természetes a végeredmény, de szerintem abszolút nem látványos vagy túlságosan szembetűnő.
Hogy egyszerűbb legyen az összehasonlítás, egymás mellé raktam a 3 képet nektek:

Az első réteg szépen elfedi a piros foltokat az arcomon és szépen ki is egyenlíti a bőrszínemet és a bőrfelszínt is. A második réteg még a szeplőket is elfedi valamennyire. (Kattintsatok a képre a nagyobb méretért!)

Csináltam közelebbi összehasonlító képeket is:

A felső képeken látni, hogy a szeplőimet milyen jól elfedte, és az anyajegyeim is halványabbak lettek.
Az alsó képeken pedig azt látni, hogy egy makacs pattanással is viszonylag szépen el tud bánni. :)
Most mondhatom el először életemben, hogy jól jött egy pattanás. :D
(A pirosság korrigálását is jól látni ezeken a képeken.)


Következtetés:
- Fedése: Egy rétegben is szépen fed, 2 rétegben pedig elég erős fedést érhetünk el, akár még a szeplőinket, valamint pattanásokat is eltüntetheti!   9/10

- Állaga: Elég folyós, ami nekem nem tetszik. Jobban szeretem a kicsit sűrűbb állagú alapozókat.   5/10
- Illata: Nincs semmilyen fura vagy kellemetlen szaga.
- Adagolása: Pumpás, így nem nyomunk ki feleslegesen többet, mint amennyire szükségünk van. Elég 2 pumpa az egész arcunkra, 2 rétegnél ez 4 pumpa.   10/10
- Száradása: Viszonylag gyorsan szárad, de nem kell az eldolgozásnál különösebben sietni vele.   9/10
- Finishe: Viszonylag matt végeredményt kapunk, ami szerintem egy rétegnél nagyon természetes. Akinek nagyon zsíros bőre van az használhat rá egy kis púdert. Nekem nagyon tetszik az efféle textúra.   10/10
- Ár-érték arány: Szerintem megéri 4000Ft-ot kiadni ezért az alapozóért, különösen akkor ha megtaláljuk a számunkra megfelelő árnyalatot, ami az én esetemben sajnos nem így történt. :D Engem főleg a fedése nyűgöz le és vannak ennél drágább alapozók is a drogériákban. Sőt, akciósan még jobban megéri. :)   9/10


Krémmánián megtudjátok nézni az összetevő listát, valamint eltudjátok olvasni mások véleményét is erről az alapozóról:
http://kremmania.hu/kremek/l-oreal-paris-l-oreal-true-match-alapozo


-> És mi van a tartósságával?
Nos, ezeket a képeket 13.00-kor készítettem, közvetlen a rétegek felvitele után. A lentebbi képeket pedig 6 órával később 19.00-kor készítettem.




A képeken szerintem nagyon jól látszik, hogy ugyan az alapozó még mindig fent van az arcomon és még fed is, de a pirosság átütött rajta egy két helyen. Meg a makacs pattanásom is kikukucskál alóla. (Kattints a képre a nagyobb méretért!)
Szóval 6 óra alatt nagyjából ennyit kopik. Szerintem ez nem olyan vészes, még mindig szebb így az arcom mint alapjáraton. :) Nyáron lehet rá kell segíteni primerrel, púderrel meg valami fixáló sprayvel a nagy hőség miatt.


Remélem hogy tetszett nektek ez a teszt és hogy hasznosnak találtátok! Írjátok meg a véleményeteket, hogy mit gondoltok erről az alapozóról, illetve ha nektek is megvan akkor írjátok le a saját tapasztalataitokat! :)

Köszönöm hogy elolvastátok!
Legyen szép napotok! :*



[A képeken nincs filter és nem lett szerkesztve sem a szín, sem a kontraszt.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése