2014. április 10., csütörtök

Teszt: Flormar körömlakk ♡

Sziasztok!
Most egy újabb teszttel jöttem nektek és ezúttal egy Flormar körömlakkot teszteltem! :) Már régóta megvan nekem ez a körömlakk, de gondoltam megmutatom nektek!

Ő lenne az: Flormar nail enamel 410
Csak ez az egy Flormar lakkom van és őt is csak azért vettem meg, mert imádom a lilát és amikor a Westendben észrevettem a hatalmas nagy körömlakk standot, akkor muszáj volt megnéznem. :) És rá esett a választásom...

Akkor vegyük át, hogy mit tud ez a lakk és milyen tulajdonságok jellemzik!
- Legalább két réteg kell a fedéshez! Egy rétegben így néz ki:


És ilyen két réteggel:
- A képeken is jól látszik, hogy nagyon fényes, tehát fedőlakkot csak akkor érdemes felvinni rá, ha azt szeretnénk, hogy tartósabb legyen!
Egyébként a bal kezemen lévő körmeimre alap és fedőlakkal vittem fel, míg a jobb kezemen lévő körmeimre alap és fedőlakk nélkül, hogy megnézhessem mennyire tartós önmagában!

- Az ecsete nagyon vékony, de ehhez képest kellemesen sok mennyiségű lakkot vesz fel, szóval szerintem könnyű ezzel dolgozni!
- Állaga szerint a hígabb lakkokhoz tartozik, ami szerintem nem egy rossz dolog. Sokkal kellemetlenebb, ha túl sűrű a lakk.

Ezen a képen láthatjátok, hogy milyen fedőlakkal:
Igazából sok változás nem történt, mert szép fényes volt a lakk magában is. A színe kicsit hűvösebbre változott, mert sajnos a fedőlakk amit használtam hajlamos arra hogy megváltoztassa a lakkok színét.

Láttuk, hogy milyen szépen frissen felvíve a lakk, szóval most nézzük meg azt, hogy mennyire tartós és hogy hogy néz ki pár nap elteltével!


Ezeket a képeket két nappal a körömfestés után készítettem (vasárnap délután festettem ki a körmeimet és kedden készültek ezek a képek):




A bal képen a bal kezemen lévő körmeimet láthatjátok, amelyeken használtam alap és fedőlakkot. A mutatóujjamról hajmosás után pattogzott le ilyen szépen.
Jobb oldalon pedig a jobb kezemet látni, ahol sem alap sem fedőlakk nem volt. Látszik is hogy ott kicsit csúnyább a helyzet.

És jöjjenek a három napos képek (amiket szerdán készítettem):

















A bal kezemen ezúttal már a középső ujjamról is lepattogzott a festék egy kicsit, valamint a hüvelykujjam sem úszta meg.
A jobb kezem így nézett ki:



Itt nem láttam akkora változást.
A többi ujjamon szépen fönt maradt, mivel a gyűrűs és kisujjamat nem használom olyan gyakran mint a többit. Mielőtt még értékelném a tartósságát, szeretném közölni veletek, hogy nekem mindig nagyon hamar lekopnak a lakkok, mivel rengeteget használom a körmeimet. Naponta többször is használom őket feszegetésre, kapargatásra, stb... Minden másnap mosok hajat is, szóval elég sok mindennek teszem ki őket és ezért nem olyan tartósak nálam a lakkok.
Tehát ha valaki egy jó alap és fedőlakkot használ, illetve jobban tud vigyázni a körmeire mint én, akkor szerintem ez a lakk simán kibírhat 3-4 napot is!

Értékeljünk! :)
Szín erőssége, pigmentáltsága: 8/10 mert 2 réteg kell legalább a szép fedéshez és kicsit csíkoz is.
Állaga: 7/10 nem rossz, mert nem az a nagyon nyúlós, csomós, ragadós de az én ízlésemnek túl híg.
Száradása: 7/10 ez sem rossz, nem vészes, de lehetne jobb is.
Tartóssága: 7/10 nálam ugye nem tartott sokáig, de leírtam ennek az okát. Szerintem ha használunk alap és fedőlakkot akkor azzal egy nappal tovább bírja.
Ecsete: 9/10 nagyon jó kis ecsete van, mert vékony, de mégis sok festéket vesz fel.
Ár-érték arány: 9/10 mivel ez a lakk 575 Ft-ba kerül, ami szerintem nagyon jó ár egy ilyen minőségű lakkért! :)


[Ha rákattintotok a képekre, akkor megnézhetitek őket nagyban is!]

Ha ti is szeretnétek kipróbálni egy Flormar lakkot, akkor itt az oldalukon megtudjátok nézni, hogy hol vannak üzleteik (mellesleg smink termékeik is vannak!):
http://www.flormarhungary.hu/


Ha esetleg egyik üzlet sem lenne nektek jó, akkor a NailLand webshopjából rendelhettek magatoknak:
http://nailland.hu/products/field_kollekcio/nail-enamel-56


Remélem hasznosnak találtátok a tesztemet! :) Írjátok meg lent megjegyzésben a véleményeteket és ha már próbáltatok ti is Flormar körömlakkot, akkor azt is megírhatjátok, hogy nektek mennyire vált be! :)

Köszönöm hogy elolvastátok!
Legyen szép napotok (vagy estétek)! :*

2 megjegyzés:

  1. Nekem hasonló színű Flormar körömlakkom van és nem tartott csak 2 napig :( pedig annyira szép. 1. nap még megmaradt de a 2. nap már a fele lepattogott :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Használtál rá fedőlakkot? Lehet te is olyan vagy mint én, h nem tudsz vigyázni a körmeidre. :D

      Törlés