2014. április 11., péntek

NOTD: Nude egy kis arannyal ♡

Sziasztok!
Most megint egy nail of the day poszttal jövök, mert megcsináltam a körmeimet a hétvégére. :) Gondoltam ha már szombaton elmegyek Glamour-napozni és vásárolgatni, akkor ne lepattogzott körömlakkal vagy csupasz körmökkel tegyem ezt!

Íme a legújabb alkotásom:


Egyszerű, de nagyszerű! :) Gondoltam most nem csinálok olyan csiri-csáré össze-vissza manikűrt mint amilyet szoktam. Elővettem a Catrice nude körömlakkomat és feldobtam pár arany kaviárral. Az alsó képen látszik, hogy a fedőlakk kicsit kimarta és szétkente az arany kaviár színét. Nem tudom hogy ezért a fedőlakk vagy maga a kaviár a felelős. :/ Én a fedőlakkra tippelnék.
A miss sporty Nail expert manicure átlátszó fedőlakkját használtam, aminek borzalmas íze van, direkt azért hogy ne rágjuk a körmünket. Azonban amikor megvettem én ezt nem vettem figyelembe... És azóta nem nagyon használtam, de most muszáj volt mert már az összes többi fedőlakkom elfogyott. :/ Kéne valami újat beszereznem mert ennek nem bírom az izét. Nem rágom a körmömet, de akkor is érzem.

Catrice Ultimate Nudes 050 Moulin Rouge Light
Arany kaviár: Ebayről
Remélem tetszett ez a rövidke posztom! :) Ha szeretnétek, akkor csinálok egy hault ide a blogomra a Glamour-napokon szerzett zsákmányaimról!

Köszönöm, hogy elolvastátok! :)

Legyen szép napotok! ^^

2 megjegyzés: