2014. április 13., vasárnap

Glamour-napi haul ♡

Sziasztok!
Most egy haul poszttal jöttem nektek, mégpedig a Glamour-napokon szerzett zsákmányaimat szeretném nektek bemutatni! :) Ruhákat és smink termékeket is vásároltam! ^^


Szombaton elmentem anyukámmal és Marioval (vőlegényem) az Aréna plázába vásárolgatni a Glamour-napok alkalmából. :) Hatalmas tömeg volt és nekem majd leszakadt a lábam a végére. xD
De a lényeg, hogy végre találtam magamnak pár ruhát, ami tetszik is! :D Kész csoda...

Vettünk pár felsőt nekem (mivel normális szoknyát meg nadrágot nem igen találtunk):
Rózsaszín felső (a képen erősebb színe van valamiért), amit a NewYorkerből vettünk 2400Ft-ért. (Mérete: S)


Annyira megtetszett ez a felső, hogy mindjárt vettünk egyet egy másik színben is. :) Szerintem szürkében is nagyon jól néz ki, a hátulja pedig hosszított. (Az elején a minta kis kaviár szerű gyöngyökből van kirakva)


Ez a bő fazonú póló szintén a NewYorkerből van, 3000Ft volt, mérete: M. Nagyon szép levendula lila színe van és a felirat nagyon megtetszett nekem. :) Nagyon válogatós vagyok a feliratos pólókat illetően...
Ez a felső szerelem volt első látásra. Fekete póló külön háló réteggel, a hátulja hosszított és az elején háromszöges kivágásokkal díszített. NewYorkerben vettük 4000Ft-ért. Mérete: S.

Amikor megláttam hogy árulnak ilyen szoknyát, ráadásul ilyen színben, akkor majdnem sikítófrászban törtem ki. Ez egy elöl rövid, hátul pedig hosszított gumis derekú szoknya. Ez is a NewYorkerből van, 4000Ft volt. A színe menta zöld, világosabb mint amilyennek a képen látszik. Mérete: 42.
Ez a maxi ruha a C&A-ból van, színe fekete és az ára 5600Ft. Nekem sosem tetszettek a maxi ruhák, de egy sima fekete szerintem nagyon jól néz ki, kényelmes is és nyáron tökéletes választás lehet mondjuk estére valahová. :D Szóval miért ne? Mérete: S.
Ez a ruha is a C&A-ból van, 5000Ft volt és a mérete 40-es. Nagyon tetszik ez a ruha! A képen alapból szélesnek tűnik, de felvéve rácuppan az emberre és úgy nagyon jól mutat. :) Felül a mell része szív alakú és felette átlátszó háló szerű anyag van rajta. Szerintem nagyon elegáns és ez egy olyan alapdarab. :)
És végül vettünk 2 melltartót is, mert már nem volt egy normális melltartóm sem. :D Ééés most kivételesen szép melltartókat lehetett kapni a C&A-ban. :) A fekete 3600Ft, a korall színű pedig 2800Ft volt. A méretük pedig szerintem maradjon titok. xD (Kaptam még fehérneműt is, de azt nem mutatom meg :) szerintem ez érthető. :D)

A ruháknál a teljes árat írtam, nem tudom hogy a kuponok után hány Ft jött le, mert anyukámmal közösen vásároltunk és így nem tudom megmondani. :D


Most akkor jöjjenek a dm-ből zsákmányolt smink termékek és körömlakkok! :)


Vettem egy Manhattan Pro Shine Top coat fedőlakkot, mert már az összes normális fedőlakkom elfogyott. Mivel imádom a Manhattan körömlakkjait, ezért úgy voltam vele, hogy akkor ebben sem fogok csalódni. :) Ára: 800Ft (azt hiszem... sajnos a blokkon nem írja h melyik lakk melyik :(...)
Már régóta szemezek ezzel a lakkal és most végre az enyém lett. :) Manhattan Lotus Effect körömlakk a 43K árnyalatban. A képen ez eléggé narancsos-pirosasnak tűnik, de igazából egy elég élénk korall színe van. Meglátjuk majd hogy milyen lesz a körmökön. :) Ára: 800Ft
Ezt a lakkot is kerülgetem már egy ideje. Karácsonykor megvettem az aranyat és ez a kék is nagyon tetszett de végül nem hoztam el. Most viszont ő is az enyém lett. :P Manhattan Lotus Effect körömlakk a 10G árnyalatban. Gyönyörű csillámos lakk tele kék, ezüst és pár halvány rózsaszín csillámmal. *-* Az ára: 900Ft.
Végül ezt a nagy furi zöld lakkot is megvettem. :D Csak azért mert annyira különleges színe van! :) Manhattan Quick dry körömlakk 10X árnyalatban. Az ára: 1400Ft (nem biztos hogy ennyi, írtam h sajnos a blokkon nem tudok kiigazodni :(  )
Megvettem ezt a Maybelline the Colossal Cat Eyes szempillaspirált. Én a legújabbat szerettem volna, de sajnos elfogyott abban a dm-ben ahol én vásároltam és már csak a vízállót lehetett kapni. :/ Mind1, úgy is kiszeretném próbálni mindet. :D Ára: 2000Ft.
És végül az utolsó termék egy Manhattan X-treme Last Lipliner szájkontúrceruza az 57F árnyalatban. :) Nekem volt már egy ugyan ilyen ceruzám csak elfogyott. :D Muszáj volt újra beszereznem mert imádtam! :) Ára: 1000Ft.
A dm-ben két kupont használtam, egy 25%-os Manhattan és egy 50%-os Maybelline kupont és így spóroltam 1350 Ft-ot. :)

Összességében szerintem ez egy nagyon jó és eredményes Glamour-napi vásárlás volt. :D Korábban szkeptikus voltam mert a Glamour-napokon sosem találtam magamnak semmit. Elmentem csomó pénzzel hogy én most fú de bevásárolok és vettem max 2 felsőt és ennyi... Ilyenkor valamiért sosem találok magamnak semmit és a nagy tömeg pedig szörnyen letudja szívni az ember energiáját. :D Most végre találtam magamnak pár szép ruhadarabot a nyárra. :)

Remélem, hogy tetszett nektek ez a bejegyzés! ^^ Írjátok meg a véleményeteket és hogy ti miket zsákmányoltatok a tavaszi Glamour-napokon! :)

Köszönöm, hogy elolvastátok!
Legyen szép napotok! :)




13 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a felsők és a körömlakkok ♥ :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a felsők és a ruhák. (y) megérte ^_^ nekem is van Manhattan körömlakkom :D az a furi zöld :D nekem nagyon tetszik és elég tartós. ♥:):*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a Manhattan körömlakkokat :) tényleg tartósak!

      Törlés
  3. Nekem is ugyanez a feliratos pólóm van a Newyorkerből, csak fehér színű :) Nagyon nagyon szeretem, és a feliratokat illetően én is válogatós vagyok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jól néz ki :) mostanában csak ilyen swag meg hasonló feliratú pólókat lehet kapni :D olyat meg nem hordanék. xD

      Törlés
  4. Nekem is van egy olyan felsőm, mint ami az első két képen van. Csak van egy hátránya, amit az üzletben nem vettem észre. A gyöngyöknek nagyon fura szaga van, ami eléggé érezhető. Több mosás után is...nem tudom, hogy mit csináljak vele...mert nagyon szép felső :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltad már befújni parfümmel? :/ Remélem az enyém nem lesz büdös. ><

      Törlés
    2. Az a baj, hogy ennek olyan erős a szaga, hogy az hihetetlen....a parfümmel keveredve még büdösebb.:D Kíváncsi vagyok, hogy a tiéd az lesz-e...ha megkérhetnélek, majd leírnád nekem? :D

      Törlés
    3. Okés :D lehet a mosószerrel van baj... :/

      Törlés
  5. Nálunk sajnos nem nagyon van lehetőség Glamour-napozni, mivel igen kis városban lakom, így csak a DM-ben meg a Tescoban tudtam vásárolni. A DM-ben nálunk is csak a vízálló változat volt már a Maybelline GO Extreme-ből, de megvettem és elég jó. :) Volt hozzá ajándék körömlakk is. Meg sampont és balzsamot, tusfürdőt, deot és néhány apróságot vettem. A Tescoban pedig egy cuki F&F-es Minie-es felsőt (nem nagy a választék). :) Nagyon jó rucikat választottál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem sok különbség annak aki ilyen helyen lakik. :) Ahol én lakom ott sincs semmi de Budapest közel van. De te is tudtál akkor vásárolni ezt-azt. :D

      Törlés
  6. Én is most vettem meg a Manhattan fedőlakkját. :) Jó dolgokat vettél! :)

    VálaszTörlés
  7. Imádom ezeket a trikókat! Mutasd majd meg azt a zöld lakkot :)

    VálaszTörlés