2014. április 19., szombat

Teszt: Maybelline Master Drama Chromatics szemceruza ♡

Sziasztok!
Most ismét egy teszttel jöttem nektek! :) Két ilyen Maybelline szemceruzám is van és mivel imádom őket, ezért gondoltam nektek is megmutatom, hogy mennyire szuperek ezek a szemceruzák! ;)




 Nekem két árnyalat van meg:
  • Purple light
  • Turquoise vibe
Először a türkiz zöldet vettem meg és miután teljesen beleszerelmesedtem, megvettem a lilát is. :) Ezeken kívül még 2 másik árnyalatban láttam, egy sárgás-aranyos és egy fekete színben.

2500Ft-ba kerülnek, ami nem olcsó, sőt sokaknak még egyenesen húzós is lehet, de higgyétek el, hogy abszolút megéri az árát! :)

 Lássuk miért!
  • Hihetetlenül puhák, krémesek és pigmentáltak ezek a szemceruzák! Egyáltalán nem kell erőlködni és rányomni a vízvonalra, hogy erős színt kapjunk.
  • Nagyon tartósak, egész nap fent maradnak!
  • Nem csak vízvonalra lehet őket használni, hanem a szemhéjra is alapnak!
Nem szabad őket túlhegyezni, mert akkor könnyen letörnek! Itt a képen a lilát kicsit túlhegyeztem! Erre vigyázzatok! :)



Swatchok.

 Így néznek ki a vízvonalon:
Turquoise vibe

Purple light

Mindkét szín ugyan olyan erősen pigmentált és fémes hatásuk van (a chromatics szó azért sejtet valamit :D). A türkiz színű kicsit jobban fénylik, mint a lila, de ezt ti is láthatjátok a képeken.
Vízvonalon szerintem nagyon visszafogottak, akár nappalra is jók. :) Szemhéjon már jóval erősebb színük van.



Én úgy használtam őket, hogy a szemceruzával kiszíneztem az egész mozgószemhéjamat és utána felvittem rá egy hasonló színű szemhéjpúdert majd szépen elsatíroztam egy kis feketével. :) A képeken láthatjátok, hogy mennyire élénk színűk van és ezért tökéletesek egy kicsit erősebb, színesebb bulisminkhez! (Sajnos a lila sminkről nem voltak jobb képeim.)

A fentebbi képeket, amiken azt mutatom meg, hogy milyenek a vízvonalon, azokat délelőtt 10 órakor készítettem! Az alábbi képeket pedig 8 óra elteltével, 6-kor készítettem:

A türkiz zöld kicsit lekopott a szemzugomnál, mert nagyon könnyezett a szemem és nem bírtam ki, hogy ne nyúljak oda. Viszont a lila szépen a helyén maradt, szóval láthatjátok, mennyire tartósak! :)
Így néz ki a másik két szemceruza. :)
Nos összességében szerintem ez egy szuper szemceruza. Pigmentált, krémes, tartós, szemhéjalapnak is tökéletes. Szerintem megéri a 2500Ft-ot. :) Ti mit gondoltok? Írjátok meg a véleményeteket megjegyzésben!

Köszönöm, hogy elolvastátok! :)
Legyen szép napotok! :*


[A képeken nincs filter, valamint nincs megszerkesztve a szín, kontraszt.]

1 megjegyzés: