2014. április 23., szerda

NOTD: Szegecsek ♡

Sziasztok!
Ismét alkottam és ezúttal az új zöld Manhattan körömlakkomat próbáltam ki! :)
Most valami egészen újat csináltam, mert eddig még sosem használtam szegecseket!

Nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel, mert úgy vagyok vele, hogy így elsőre nem is rossz. :D Különösen az nyűgözött le, hogy milyen szépen megtudtam festeni a fekete háromszögeket...

A képeken a zöld körömlakk levelibéka zöldnek tűnik, pedig a valóságban takony vagy inkább libafos zöldnek mondanám. :D Nagyon megtetszett ez a szín és szerintem nagyon jól néz ki a feketével és az arannyal. :)

A nagyujjamra csak simán egy szegecset tettem középre, a mutatóujjamon csak fekete körömlakk van. A középső ujjamra felvittem ezt a zöld lakkot és felülre festettem egy lefelé mutató fekete háromszöget és abba ragasztottam bele a szegecset. A gyűrűsujjamon végig egy sorban vannak a szegecsek fekete alapon. A kisujjamon ugyan azt csináltam mint a középsőn csak fordítva, alulra került a háromszög és felfelé mutat. :)

Olyan rossz, mert ez a kép nem adja vissza, hogy milyen szép. :D Élőben sokkal szebben mutat és még a színek is mások. :)

És akkor lássuk, hogy miket használtam:
Alapnak az Avon nail experts gel strenght base coat lakkját használtam.
QY márkájú fekete körömlakk alapnak.
Manhattan Quick Dry körömlakk 10X árnyalatban.
Manhattan Pro Shine Top Coat átlátszó fedőlakk.
És végül az arany szegecsek.
Ebay: http://www.ebay.com/itm/3MM-Gold-Silver-Black-Metal-Round-Square-Design-Rivets-Studs-Nail-Art-DIY-/111169614013?pt=LH_DefaultDomain_15&var=&hash=item19e239b0bd

Viszonylag sokáig tartott elkészíteni, de nem volt vészes. :) Örülök hogy végül nekiálltam és megcsináltam mert nagyon tetszik a végeredmény! ^^
Ha gondoljátok, akkor ti is készítsetek el valami hasonlót! :)

Remélem hogy tetszett nektek ez a bejegyzés! Írjátok meg a véleményeteket megjegyzésben, hogy csináltatok-e már hasonlót, hogy tetszik, milyen színekkel tudnátok még elképzelni, stb... :)

Köszönöm, hogy elolvastátok! :*
Sziasztok!



[A képeken nincs filter, valamint nincs megszerkesztve a szín, kontraszt.]

4 megjegyzés:

  1. Fedőlakkal ragasztottad meg a szegecseket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. :) Nem volt ragasztom hozzá, szóval gondoltam kipróbálom így. :D

      Törlés
  2. Nagyon jól sikerült, és biztos ,hogy én is ki fogom próbálni. Az érdekelne, hogy mennyire volt tartós a szegecs?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye szerdán csináltam és máig csak egyet hagytam el. :) Szóval tartós!

      Törlés