2014. május 6., kedd

OOTD: Végre jó idő van! :) ♡

Sziasztok!
Most egy outfit poszttal jöttem nektek, mert már rég volt és mert végre jó idő van és felvehetem az új szoknyámat! ^^ *hallelujah*

Ezt a szoknyát még a Glamour napokon vettem (egyeseknek biztos rémlik, hogy az még április elején volt) és azóta nem tudtam felvenni, mert mindig olyan hülye szeles meg esős idő volt. Viszont tegnap meg ma is nagyon szépen sütött a nap. :)
  • Fekete top - New Yorker
  • Türkizkék szoknya - New Yorker
  • Szürke pulcsi - Takko Fashion
  • Magastalpú szandál - Deichmann
  • Nyaklánc - Ebay
A szürke háromnegyedes ujjú felsőm azért kellett, de abban teljesen jól éreztem magamat, egyáltalán nem fáztam sőt, még néha melegem is volt. :D Nagyon tetszik ebben a szoknyában hogy gumis a dereka, mert így annyira kényelmes. :) Eleinte nem tudtam mivel kombinálhatnám és mégis mit vegyek fel hozzá, de ez egy olyan darab, amit szerintem nem is olyan nehéz más cuccokkal párosítani. :D
(Természetesen volt rajtam harisnya! :) )

Nos, ennyi lenne mára. :) Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés! Írjátok le a véleményeteket megjegyzésben és azt is megírhatjátok, hogy ha nektek van ilyen szoknyátok, akkor azt mivel szoktátok párosítani és felvenni! :)

Köszönöm, hogy elolvastátok! Legyen szép napotok! :*

4 megjegyzés:

  1. Szuperül áll, és nagyon nagyon jó a színe és a fazonja a szoknyának. Nekem a szürke pulcsival valahogy sportosabban néz ki, viszont a fekete toppal telitalálat! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis összeállítás, csinos!:) A nyakláncot be tudod linkelni, hogy honnan rendelted?:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csini vagy, imádom a szoknyádat! :)

    VálaszTörlés
  4. "Természetesen volt rajtam harisnya!" - mindig hordasz? Lehetne erről egy post.

    VálaszTörlés