2014. május 2., péntek

Teszt: Makeup Revolution Iconic 1 Paletta ♡

Sziasztok!
Leteszteltem nektek a Makeup Revolution márkájú Iconic 1-es szemhéjpúder palettát! :)
Ezt a palettát a Pink Pandától kaptam tesztelésre, ezért el is készítettem egy visszafogottabb sminket vele, hogy letudjam tesztelni mennyire pigmentáltak és tartósak a színek. :)

Így néz ki maga a paletta. Fekete műanyag csomagolás, a teteje átlátszó. Jár hozzá egy kétoldalú applikátor is. Összesen 12 szín található meg benne, ebből 3 matt és 9 csillámló, fényes árnyalat. Nekem a középen látható arany és a végében lévő kékes szín a kedvencem. :)
(Kattintsatok a képre, ha nagyobb méretben szeretnétek látni!)
És itt vannak a swatchok is. Sajnos én úgy tapasztaltam, hogy a paletta bal oldalán található (első 4-5) színek nem valami pigmentáltak.
Be is karikáztam nektek, hogy hol kéne lennie az első és harmadik színnek, de gyakorlatilag nem is látszik belőlük semmi. Ugyan ez mondható el az 5-ik matt barna árnyalatról.

A jobb oldalon lévő színek viszont elég erőteljesek.
És íme a smink amit elkészítettem ezzel a palettával. :) A bal oldalon lealapoztam a szemhéjamat egy korrektorral, míg a jobb oldalon nem használtam semmit.
A szemhéjamra először felvittem balról a 3-ik matt árnyalatot, majd rá azt a szép fényes aranyat. A mélyítővonalba és a külső V-be az 5-ik matt barna árnyalatot vittem fel, majd a külső V-t megerősítettem még az arany mellett jobbra található árnyalattal. A legelső színből is felvittem egy keveset a belső szemzugba és a szemöldökcsontomra.
Szerintem a képeken jól látszik, hogy a lealapozott szemhéjamon sokkal erőteljesebbek a színek!

Így nézett ki a sminkem 9 óra elteltével. Látni, hogy nem másztak el a színek, szépen fent maradtak. Szóval tartósak, még alap nélkül is. :) De én azt ajánlom, hogy használjatok valamilyen alapot alá, mert sokkal intenzívebbek lesznek úgy a színek!

Legközelebb szerintem a sötétebb kékes színekkel próbálkozok majd. :)


Értékelés:
  • Pigmentáltság: 6/10, mivel egy-két szín szinte semennyire sem fog.
  • Tartósság: 9/10, szépen fent maradtak a színek.
  • Csomagolás: 8/10, látszik rajta hogy könnyen eltörhet, ezért vigyázni kell rá.
  • Ár-érték arány: 8/10, ezt a palettát 1890Ft-ért tudjátok megrendelni és ha nem nézzük azt az egy-két színt, ami sajnos használhatatlan, akkor a többi megéri ezt az árat. :)
Innen tudjátok megrendelni: http://www.pinkpanda.hu/termek/makeup-revolution-szemhejpuder-paletta-iconic-1

Hamarosan lesz videó erről a sminkről! :)

Remélem, hogy tetszett nektek ez a poszt és tudtam vele segíteni! Írjátok le a véleményeteket megjegyzésben! :)

Köszönöm, hogy elolvastátok!
Legyen szép napotok! ^^



[A képeken nincs filter, valamint nincs megszerkesztve a szín, kontraszt.]

3 megjegyzés:

  1. Szép sminket készítettél vele!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a smink.Igen ez a paletta tartósság szempontjából tényleg jó.Várom a vidit és a kövi bejegyzést!:)

    VálaszTörlés
  3. Eddig is nagyon tetszettek ezek a paletták, bár nekem a harmadikra fáj nagyon a fogam. Viszont sajnálom, hogy van 1-2 szín, ami nem teljesít túl jól, bár igaz, majdhogynem lehetetlen professzionálisat alkotni ilyen árfekvés mellett. Az olcsó és a nagyon jó ritkán jár kéz a kézben. :(

    VálaszTörlés