2014. október 29., szerda

Black Is The New Black | OOTD, MOTD, NOTD ♡

Sziasztok!
Most egy fekete outfittel jöttem nektek, ami nálam nem meglepő. Hogy miért? Mert imádom a feketét, rengeteg ilyen színű ruhadarabom van és ezért gyakran előfordul hogy teljesen feketébe öltözöm. :) Ez persze nem jelenti azt, hogy rossz lenne a kedvem vagy hogy gyászolok. :D
Akkor lássuk milyen darabokból áll ez a szett!
(Kattintsatok a képekre a nagyobb méretért!)





Fekete ing: Auchan - Én magam is meglepődtem, hogy milyen jó darabokra lehet
bukkanni a szupermarketekben, ráadásul nem is drágák! :)


Kabát: C&A

Táska: Deichmann

Fekete csipkés short: Bershka

Nagyon tetszik hogy az ingnek van zsebe és több arany gombbal is el van látva. :)

Bakancs: Deichmann


Arany gyűrűk: C&A

Körömlakk: China Glaze Be More Pacific (Nailland üzletből)

Annyira megszerettem ezt a parókát, húgy úgy gondoltam felveszem és hordani is fogom. :) A beanie sapkával szerintem nagyon jól néz ki!

Sminktermékek, amiket használtam:
Max Factor CC krém
Catrice Camouflage cream korrektor
Rimmel Stay Matte púder
Essence szemöldökceruza 05-ös soft blonde árnyalat
Maybelline Eye Studio Zselés szemhéjtus
Flormar Crazy Look szempillaspirál
Manhattan X-Treme Last Lipliner szájkontúrceruza 57F árnyalatban
NYX Lip Smacking Fun colors rúzs Power árnyalatban


Remélem hogy tetszett nektek ez az outfites és sminkes-körmös poszt. :)
Írjátok le megjegyzésben, hogy hogy tetszett!
Köszönöm hogy elolvastátok, legyen szép napotok vagy estétek!

[A képeken nincs filter, valamint nincs megszerkesztve a szín, kontraszt.]

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól áll a paróka!!*-* Az outfit nekem nagyon tettszik!! <3

    VálaszTörlés
  3. Imádlak Móni, és ugyanilyen zöld körömlakkom is van!

    VálaszTörlés