2014. december 21., vasárnap

Bomb Cosmetics Találkozó és Termékek ♡

Sziasztok! :)

A mai posztban néhány Bomb Cosmetics-es terméket szeretnék nektek bemutatni, amelyek tökéletesek lehetnek karácsonyi ajándéknak ha még mindig nincs semmi ötletetek, hogy mivel lepjétek meg anyukátokat, lánytestvéreteket vagy egy barátnőtöket! :)




Volt szerencsém elmenni egy találkozóra amit a Bomb Cosmetics szervezett nekünk. Bemutatták az új karácsonyi termékeiket, mindet megszaglászhattuk és még egy játékot is csináltak nekünk, aminek az volt a lényege hogy ki kellett találni a termékek illat kombinációját és nevét is. :)
Mia, Evelin és Kitti is ott volt, velük nagyon jót szórakoztam a játék közben! :D

Az egész egy nagyon hangulatos cukrászdában volt, (név szerint az Auguszt cukrászda ) kaptunk forrócsokit is. :) A játék után átballagtunk a Mammutban lévő Bomb Cosmetics üzletbe és mindent megtaperolhattunk és szaglászhattunk ott is. :D Elképesztő a kínálat... Szóval tényleg tudom ajánlani hogy nézzetek be hozzájuk, hogyha fürdőbombára, szappanra, esetleg gyertyára van szükségetek vagy valami ilyesmit szeretnétek ajándékozni, mert rengeteg illat van! :) És a kinézete mindnek nagyon cuki illetve szép. :D Az embernek nincs szíve elhasználni őket...





A találkozó végén kaptunk egy ajándékcsomagot is. Az enyémben volt egy szappantorta, egy nagy fürdőbomba, egy kis fürdősüti, valamint 3 ,,little hotties" ami ilyen tarte szerűség, párologtatóba kell tenni és megtölti a szobát az illatával. :)


Én csak a fürdőbombát és a szappant próbáltam ki eddig szóval csak ezekről tudok nektek írni.
A fürdőbombám neve Cooltide, ami gyömbéres és fahéjas illatú, tele van apró arany csillagokkal. Amikor beletettem a fürdővizembe egyből elkezdett erősen pezsegni, kb a felénél ki is vettem, mert nem szerettem volna az egészet elhasználni. :) Az illata elég intenzív és tele lesz a víz az arany csillagokkal. Ha ez zavar minket akkor utána érdemes lezuhanyozni hogy amik ránk tapadtak azok lejöjjenek. :D A fürdőzés után még enyhén lehet érezni a bomba illatát a bőrünkön. :)

A szappantorta nagyon tetszik, nagyon intenzív illata van ennek is. Gyömbér, tömjén és mirha illatú. Szerintem nagyon jól néz ki, tele van kisebb ezüst flitterekkel de ezek nem tapadnak rá a bőrre. Könnyen habzik és nagyon érezni a bőrön az illatát, szóval ha valaki szeret illatozni, akkor inkább a szappantortákat tudom ajánlani neki. :) Én fürdőpamaccsal használtam, mert úgy kevesebb is elég belőle, még jobban felhabosodik. Eddig körülbelül 7 alkalommal használtam és még mindig rengeteg van belőle, szóval szerintem egy jó másfél hónapig is elég lehet attól függően hogy hogy használjuk és hogy milyen gyakran. :)
 
Nekem nem irritálta a bőrömet sem a fürdőbomba, sem a szappan. Viszont a fahéjas illatosítású termékekkel vigyázni kell, mert sebes területeken csíphetnek, én régebben tapasztaltam már ilyet fahéjas szappannál. :)

Ha érdekel benneteket ez a márka, akkor látogassatok el a honlapjukra vagy valamelyik üzletükbe és nézzétek meg a kínálatukat: http://furdogolyok.hu/hu/bomb-cosmetics/
Ezeken kívül még rengeteg termékük van, szóval nézzetek körül náluk. :) A gyertyák állítólag nagyon sokáig égnek és nagyon hamar beillatosítják a szobát! :D

Remélem, hogy tetszett nektek ez a poszt és hasznosnak találtátok. :) Írjátok meg a tapasztalataitokat ezzel a márkával kapcsolatban ha van!

Köszönöm, hogy elolvastátok, legyen szép napotok/estétek! ^^


[A képeken nincs filter, valamint nincs megszerkesztve a szín, kontraszt.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése